loading...
witting
ehsan بازدید : 8 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 

 

ال‌جی الکترونیکس سری کامپیوترهای بدون کیس خود را حتی عریض‌تر از گذشته طراحی کرده و قصد دارد به زودی محصول جدیدش که مجهز به صفحه نمایش با نسبت تصویر 21:9 است را روانه بازار نماید. این کمپانی کره‌ای قصد دارد علاوه بر این کامپیوتر بدون کیس (All In One) که V960 نام دارد، از سه مدل گوناگون از نمایشگرهای فوق عریض خود در نمایشگاه IFA امسال رونمایی کند.

LG V960 Ultra Wide AIO

ehsan بازدید : 7 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

سازنده آی‌فون و آی‌پد محبوب در مخفی‌کاری شهرت فراوان دارد، اما گاه مخفی‌کاری چندان اثرگذار نیست و همواره افرادی هستند که اطلاعات مخفیانه این شرکت کالیفرنیایی را آشکار کنند.

 

به گزارش افکارنیوز، شرکت اپل به عنوان یکی از محبوب‌ترین شرکت های جهان در میان کاربران ابزار الکترونیک،‌ و همچنین به عنوان یکی از مخفی‌کارترین شرکتهای تکنولوژی در جهان همواره کنجکاوی طرفدارانش را برای آگاهی از اسرار و زیروبم این شرکت برانگیخته‌است.

ehsan بازدید : 9 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نحوه انتخاب يک هارد ديسک 
هارد دیسک (
Hard disk ) ، يکی از مهمترين عناصر سخت افزاری درکامپيوتر پس از پردازنده و حافظه است. از هارد دیسک ، بمنظور ذخیره سازی اطلاعات استفاده می گردد . اطلاعات مربوط به راه اندازی سیستم ، برنامه ها و داده ها، جملگی بر روی هارد دیسک ذخیره می گردند. در زمان انجام برخی عملیات خاص توسط کامپیوتر، نظیر ویرایش فیلم ها ، بازی های کامپیوتری و یا پخش موزيک ، استفاده از یک هارد دیسک با ظرفيت بالا، سرعت مناسب و قابل اطمينان ، بطرز محسوسی بهبود محيط عملياتی خصوصا" ذخيره و بازيابی اطلاعات را بدنبال خواهد داشت . در ساليان اخير  تکنولوژی ساخت هارد دیسک بسرعت  و در ابعاد متفاوت رشد و گسترش يافته است . در اين مقاله ، به بررسی پارامترهای لازم در خصوص انتخاب يک هارد ديسک خواهيم پرداخت .

ehsan بازدید : 8 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

مادربورد چیست؟

وقتی که کیس کامپیوتری را باز می کنید بزرگترین بردی که داخل آن می بینید motherboard و آن بردی است که پروسسور و رم روی آن قرار می گیرند همه درایوهای شما اعم از هارد دیسک CD-ROM و فلاپی درایو به وسیله یک کابل به motherboard متصل هستند و اطلاعات درایوها و پروسسور و رم در حال انتقال هستند و این زمانی است که برنامه ای در حال اجرا شدن باشد یا فایلی ذخیره می شود و مانند آن. کارتهای شبکه مودم، صدا و گرافیک به وسیله اسلاتهای motherboard به آن وصل می شوند و زمانی که شما در اینترنت گشت و گذار می کنید یا در حال اجرای یک بازی کامپیوتری هستید یا به یک موسیقی که از کامپیوتر پخش می شود گوش می دهید و می توانید برنامه هایی که در حال اجرا است از مانیتور ببینید به این معنی است که اطلاعات بین این کارتها و motherboard و پروسسور در حال رد و بدل است همچنین مادر برد چند چیپ دارد که به آنها چیپ ست و super I/O controller گویند و این چیپ ها که نقل انتقال اطلاعات بین پروسسور و دیگر اجزا را ممکن می سازند.

ehsan بازدید : 7 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

راه اول

اگر از کاربر ویندوز xp هستید: ابتدا از منوی start وارد Run شوید. عبارت Event vwr.msc را در آن تایپ کنید و Enter را بزنید. بر روی system از پنجره‌ی Event viewer کلیک کنید. تیتر یکی از ستون‌ها Event است. بر روی آن کلیک کنید. در این ستون عدد 6006  را بیابید. این 6006 ها هر کدام تاریخ‌ها و زمان‌های خاموش شدن سیستم است. ولی اگر کاربر ویندوز ویستا هستید، به این صورت عمل کنید:

 بر روی منوی start کلیک کنید. عبارت eventvwr.msc را وارد و enter را بزنید. پنجره‌ی event viewer برای شما باز می‌شود. از منوی کناری windows logs را انتخاب نمایید. در قسمتی از این پنجره لیستی قابل مشاهده است. روی تیتر Event کلیک کنید تا جدول بر اساس این لیست مرتب شود. 

 

 در این ستون عدد 1074 را پیدا کنید. این 1074 ها هر کدام تاریخ و زمان‌های خاموش شدن کامپیوتر را نمایش می‌دهد.

ehsan بازدید : 11 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

شده رمز وروردتون به سیستم رو فراموش کنید؟؟؟

 خوشبختانه شرکت مایکروسافت برای چنین شرایطی نیز  اندیشده است .

در حال حاظر روش های مختلفی برای بازیابی رمز عبور و ورود به ویندوز وجود دارد که هر کدام پیچیدگی های خودش را دارد

ما در این مقاله کوتاه روشی را به شما می آموزیم که تنها به یک فلش مموری یا یک فلاپی دیسک نیاز دارد.در حقیقت شما با استفاده یک رابط نرم افزاری که در داخل خود ویندوز تعبیه شده است این کار را انجام می دهید

ehsan بازدید : 8 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

با تکامل شبکه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرعت اینترنت قطعی خواهد بود و در چنین فضایی دیگر کمتر از گرایش به اپلیکیشن‌ها خواهیم شنید.

تحلیلگران می‌گویند وب موبایل در آینده ارتباطات آنلاین را تسخیر خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از دویچه‌وله، شمار گوشی‌های هوشمند در جهان، در چند سال گذشته رشدی انفجاری داشته و ضریب نفوذ آن در سراسر جهان به سرعت رو به افزایش است. 
اگر کاربر گوشی‌های هوشمند اپل یا اندروید هستید، حتما با ولع دانلود اپلیکیشن‌های جدید و استفاده از آنها آشنایید.

بسیاری از ما کاربران گوشی‌های هوشمند، در دانلود اپلیکیشن‌ها گشاده‌دستی می‌کنیم و حتما اپلیکیشن‌های زیادی روی موبایل یا تبلت‌هامان داریم که شاید ماه به ماه هم به سراغ‌شان نرویم.

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که در آینده، دانلود و استفاده از اپلیکیشن‌ها روی گوشی‌های هوشمند، کاهشی چشمگیر خواهد داشت. 

مرکز پژوهشی ABI پیش‌بینی کرده که در سال‌های آینده رفتار کاربران گوشی‌های هوشمند با اپلیکیشن‌ها تغییراتی اساسی را پشت‌ سر خواهد گذاشت.
کاهش پیوسته اپلیکیشن‌ها، یکی از آنهاست. اما چه چیزی جایگزین آن خواهد شد؟

این پژوهش نشان می‌دهد که استفاده از امکانات وب روی موبایل‌ها افزایشی چشمگیر خواهد داشت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 210
  • بازدید کلی : 1,155